Voorbereidingen voor de reis - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van SVS1X - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor de reis - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van SVS1X - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor de reis

Blijf op de hoogte en volg SVS1X

30 Mei 2015 | Nederland, Zwolle

Lieve meelezende mensen,

Wij zijn SVS1X; 11 meiden die de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening studeren in een versneld traject. Afgelopen september (2014) zijn we met elkaar aan deze studie begonnen, en nu loopt het alweer tegen het einde van het schooljaar aan. Zoals velen van jullie weten hopen we aan het einde van dit schooljaar naar Roemenië te gaan.
Over 4 weken gaan we dan echt: we vertrekken vanaf vliegveld Eindhoven richting Cluj, waarna we doorreizen naar Sighisoara. Daar hopen we 2 weken lang ons te verdiepen in de cultuur, en mee te werken aan verschillende projecten van Perspective Danes.
Over deze projecten kunt u meer lezen op http://www.perspectivedanes.ro/
We zijn deze blog begonnen om familie, vrienden en studiegenoten op de hoogte te houden voor, tijdens en na ons verblijf in Roemenië. Over wat we meemaken, en hoe het eigenlijk allemaal is. En weet u wat nog leuker is: jullie kunnen ons helpen! Er is een mogelijkheid om berichten te plaatsen, om ons te bemoedigen tijdens onze tweeweekse trip, en onze app. Ook kunt u ons financieel steunen!
We hopen deze blog regelmatig van een nieuw bericht te voorzien, zeker tijdens de tijd dat we in Roemenië verblijven.
Wat alvast leuk is om te vermelden: met elkaar hebben we het vak ensemble theater gevolgd. Dat houdt in dat we een theaterstuk moesten schrijven, wat een sociale boodschap had. We hebben besloten om dit theaterstuk met zo weinig mogelijk tekst te schrijven, zodat we het op kunnen voeren in Roemenië. De voorbereidingen daarvoor gaan echt super! Erg leuk.

We hebben er zin in en hopen jullie via deze weg op de hoogte te houden!

• 04 Juni 2015 - 10:21

Perspective Danes:

Wonderful job! We apreciate...

• 14 Juni 2015 - 18:58

Hans Jansen :

Good luck en enjoy your stay. :-)