Nog 1 weekje! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van SVS1X - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van SVS1X - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje!

Door: svs1x

Blijf op de hoogte en volg SVS1X

18 Juni 2015 | Nederland, Zwolle

Lieve meelevende mensen,

Daar zijn we weer! Het begint nu echt dichtbij te komen, het aftellen is begonnen! Over een week stappen we met elkaar in het vliegtuig op Eindhoven om af te reizen naar Cluj en vandaar verder naar Sighisoara. We zijn allemaal hard aan de slag om alle voorbereidingen tot in de puntjes te regelen, en dat op tijd klaar te hebben. Zo’n twee weken geleden hadden we voor het eerst live contact met de organisatie, via Skype. Dat contact is aan beide kanten goed bevallen, we zijn ook erg benieuwd hoe het er in het echt gaat uitzien allemaal! Het is ook wel een beetje spannend, een nieuwe cultuur, een andere taal, nieuwe mensen leren kennen, en activiteiten verzinnen. De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met die activiteiten, én met sponsors zoeken. Het is namelijk een groot project wat we uit hopen te gaan voeren. We hopen de twee weken die we in Roemenië verblijven in te vullen door activiteiten te doen met de kinderen en jongeren, om hen op deze manier een fantastische en leerzame tijd aan te bieden waardoor ze de ellende en de armoede even kunnen vergeten. We willen al onze sponsors tot nu toe hartelijk bedanken voor hun wensen en bijdragen en zien er naar uit om via deze blog te laten zien wat we allemaal aan het doen zijn!
Ook hebben we nog steeds geld nodig om onze activiteiten te bekostigen. Onze reis- en verblijfkosten betalen we uiteraard zelf, maar de activiteiten voor de kids zijn niet gratis. We kunnen nog steeds sponsors gebruiken. Wilt u ons helpen? Laat het ons weten door te reageren naar iemand uit onze groep via de app of mail!
Ook vinden we het geweldig dat we al wat reacties krijgen op de blogs. We willen jullie dan ook vragen om dat te blijven doen! 
Een hartelijke groet namens ons allemaal,
Elise Borkent, Sanne Bos, Petra Braspenning, Marieke Elderhuis, Annemieke van Ginkel, Alies Knoppers, Mandy Lageschaar, Kristel Mul, Mayke Scholten, Soschanna Thalen, Leanne Vogelaar
SVS1X

• 20 Juni 2015 - 16:59

Gea Kargbo:

Goed bezig meiden! Goede reis en veel mooie (leer-) ervaringen gewenst!!