Dag 2: Bezoek aan Danes en de 3 meiden - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van SVS1X - WaarBenJij.nu Dag 2: Bezoek aan Danes en de 3 meiden - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van SVS1X - WaarBenJij.nu

Dag 2: Bezoek aan Danes en de 3 meiden

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg SVS1X

26 Juni 2015 | Roemenië, Daneş

De eerste keer dat onze dag begint in Danes. We staan op en mogen om 10.00uur aanschuiven voor het ontbijt. Gelukkig, we mogen even uitslapen. Toch voelen we ons allemaal nog flink brak. Ook de rest van de dag voel ik me nog alsof ik in een waas zit. Wat is het wennen!

Terwijl we aan het ontbijten zijn, maken we kennis met Theo(dora), Andrea en Bianca. Deze meiden gaan ons de dagen van het zomerkamp helpen. We maken kennis en brainstormen over het programma.

Vandaag regent het helaas. Desondanks geeft Liviu ons een korte sightseeing door Danes. Danes is 1 van de mooiste steden van Roemenië, vanwege haar stadscentrum. Het stadscentrum is schattig, met bloemenperkjes en gekleurde huisjes. Liviu wijst de Major Office aan: Het gebouw waar de inwoners trots op zijn. Ik geniet van de schoonheid van de stad. Op een gegeven moment lopen we langs een deel dat er al minder goed uit ziet. Toch vraag ik me nog steeds af waarom we hier moeten helpen, want het ziet er zo vredig uit.

Liviu en Elena helpen ons om ons uiterst thuis te voelen. Zo was het ontbijt en de lunch gezond en gevarieerd. Het avondeten stijgt boven mijn verwachtingen uit: Het is écht héérlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

SVS1X

Actief sinds 13 Mei 2015
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 6890

Voorgaande reizen:

25 Juni 2015 - 09 Juli 2015

SVS1X naar Sighisoara!

Landen bezocht: